خبرهای پلیسی:

 

یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :فردی که با گرفتن نه از دختر مورد علاقه اش با انتشار تصاویرخصوصی وی را به قتل تهدید کرده بود ، توسط کارآگاهان جرائم رایانه ای پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت : در پی مراجعه فردی به پلیس فتا استان مازندران مبنی بر اینکه مدتی است شخصی با انتشار تصاویر خصوصی دخترش و ارسال پیام در تلگرام  وی را به قتل تهدید می کند ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت .

سرهنگ محمدنژاد افزود : پس از هماهنگی با مراجع قضایی ماموران موفق شدند ، عامل انتشار تصاویر خصوصی و تهدید به قتل و اخاذی از شاکی و فرزند وی را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه  دستگیر کنند .

رییس پلیس فتا مازندران تصریح کرد : متهم که قبلا خواستگار دختر شاکی بوده پس از گرفتن جواب نه اقدام به انتشار تصاویر خصوصی فرد مورد علاقه خود در فضای مجازی و تهدید وی وخانواده وی کرده بود در اظهارات خود گفت ؛با علم به این که فرد مورد علاقه اش در شبکه اجتماعی تلگرام فعالیت دارد با  هویت مجهول با وی ارتباط برقرار کرده وبا هدف انتقام از وی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی اش در فضای مجازی وتهدید وی به قتل کرد .

سرهنگ محمدنژاد در خاتمه ضمن هشدار به خانواده ها وکاربران فضای مجازی در جهت خودداری از انتشار تصاویر و فایل های خصوصی خود در فضای مجازی گفت :  متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی وموضوع در دست بررسی است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا