یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :عامل هتک حیثیت خانم 42 ساله گیلانی در شبکه اجتماعی موبایلی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانمی42 ساله مبنی بر هتک حیثیت و نسبت دادن مطالب خلاف حقیقت به وی در شبکه اجتماعی موبایلی، موضوع در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی، عامل هتک حیثیت شاکی در شبکه اجتماعی موبایلی كه مردی 44 ساله اهل و ساکن رشت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت:با توجه به ادله دیجیتال كشف شده متهم به صراحت به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را از این کار تسویه حساب شخصی عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد.

رئیس پلیس فتا استان گیلان در پایان با بیان اینكه حریم خصوصی و آبروی افراد خط قرمز پلیس فتاست و کسی که حریم خصوص و حیثیت افراد را از طریق پیام رسان های موبایلی یا فضای مجازی نقض کند با برخورد جدی، قاطع و قانونی پلیس فتا مواجه خواهد شد به شهروندان توصیه کرد: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا