سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / مدیر توزیع برق شهرستان طبس خواستار مدیریت مصرف بویژه در ساعات اوج مصرف (ساعت ۱۲تا۱۶ و ۲۰ تا ۲۴) و صرفه جویی در مصرف برق با توجه به افزایش دما و گرم شدن هوا شد.

مرتضی رخ افروز گفت: با توجه به گرمای شدید هوا و تداوم آن ، مشترکان به استفاده از کولرهای گازی روی آورده‌اند که باعث افزایش بی‌سابقه مصرف برق شده است، لذا از مشترکان برق درخواست داریم با مدیریت مصرف برق، کارکنان صنعت برق را برای ارائه خدمات بهتر و تامین برق پایدار یاری رسانند.

مدیر توزیع برق شهرستان طبس با اشاره به تلاش پرسنل این مدیریت در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم و جلب رضایت مشترکان تصریح کرد: مدیریت مصرف انرژی و همراهی مردم در استفاده صحیح از لوازم برقی به یقین تامین برقی پایدار و بهره مندی مداوم از این نعمت ارزشمند را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: مشارکت ادارات در مصرف بهینه برق نیز بسیار اثر بخش است که باید سازمان ها، نهادهای دولتی و مشترکان اداری نیز بیش از پیش در راستای استفاده بهینه و مناسب از انرژی برق تلاش کرده و در این ایام از تجهیزات سرمایشی با درجه حرارت مطلوب حدود ۲۵ درجه استفاده کرده و هر گونه لوازم اداری غیرضروری را از مدار خارج کنند.

رخ افروز افزود: مشترکان خانگی نیز می‌توانند با بکار بستن چند راهکار ساده مانند خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از دور کند کولرهای آبی عدم استفاده همزمان وسایل پرمصرف برق مانند اتو، ماشین لباسشویی، جارو برقی و… درساعات اوج بار و انتقال استفاده از وسایل پرمصرف به ساعات خارج از پیک و نیز تا حد امکان عدم استفاده از کولرهای گازی، مصرف برق را تا حد زیادی مدیریت کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا