یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :مجرمی زندانی ، با وعده بردن شدن هزینه سفر به عتبات عالیات در برنامه رادیویی از شهروندی ساوه ای كلاهبرداری كرده بود، در عملیات كارآگاهان پلیس ساوه استان مركزی شناسایی شد.

 

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا"سرهنگ "علی اصغر طالبی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این خبر گفت: مدتی قبل شخصی با ارائه یك برگ شكوائیه از دادسرای شهرستان به پلیس آگاهی مراجعه كرد و اظهار داشت كه از وی كلاهبرداری شده است.

شاكی در اظهاراتش به كارآگاهان پلیس گفت: مدتی قبل شخصی ناشناس به شماره همراهم یک پیامک ارسال کرد و بیان داشت که شما برنده کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از یك شبكه رادیویی شده اید که از بنده در خواست کرد به جلوی خود پرداز مراجعه نمایم و کارهای که گفت را انجام دهم.

شاكی ادامه داد: بعد از مدتی متوجه شدم تمامی موجودی کارت كه در حدود 14 میلیون ریال بود از حسابم به کارت دیگری منتقل شده است كه در آن زمان بود كه متوجه شدم از من كلاهبرداری شده است.

شناسایی فردی زندانی در تحقیقات كارآگاهان پلیس

سرهنگ طالبی در ادامه بیان داشت:‌ با توجه به اهمیت موضوع تیمی از كارآگاهان پلیس شهرستان تحقیقات خود را برای بررسی موضوع آغاز كردند كه با اقدامات تخصصی، سرانجام مشخص شد ، فردی كه به علت ارتكاب جرمی در یكی از زندان ها در استانی دیگر دوران محكومیت خود را به سر می برد، این كلاهبرداری را برنامه ریزی كرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با شناسایی متهم، تیمی از ماموران انتظامی به زندان مورد نظر اعزام شدند و با تفهیم اتهام وی، بررسی پرونده در پیگیری قضایی قرار گرفت. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا