رژیم غاصب و جعلی اسرائیل، از آنجایی که وحدت مسلمانان و وجهه و دوستی اسلام را به ضرر خود می بیند، پس از نفوذ در منطقه خاورمیانه و غصب اراضی فلسطین که در این مسیر جنایات عدیده ای را انجام داده است، با همدستی استعمار آمریکایی و انگلیسی کمر همت به مخدوش نمودن چهره اسلام نموده و با حمایت گروهکهایی تروریستی مثل داعش و النصره و... سرزمین های اسلامی را با مشکلات جنگ و آوارگی مواجه نموده تا کشوری مسلمان یارای مقابله با آن رژیم را نداشته باشد.

در این میان برخی سران مرتجع کشورهای اسلامی مثل عربستان ، قطر و برخی دیگر از سران کشورهای منطقه مثل ترکیه نیز که منافعی دارند همسان رژیم صهیونیستی شده اند و همپای آمریکا و قدرتهای استکباری، منطقه را به ساز اسرائیل می رقصانند.

اما با همه این شرایط مسلمانان هوشیارند و با رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای و پیروی از علمای اسلام درصدد حفظ وحدت اسلامی و تمامیت ارضی کشورهای خود هستند، تا اسرائیل آرزوی تجزیه سرزمین های اسلامی را به گور ببرد.

همچنین با فرا رسیدن روز قدس، مسلمانان تمام کشورها با شرکت در کنگره عظیم راهپیمایی این روز، عظمت اسلام را به رخ جنایتکاران جهانی می کشانند و حمایت خود از مظلومان عالم، چه در سوریه، عراق، یمن و... اعلام می دارند.

به همین منظور شهردار و پرسنل شهرداری یزد نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس، ضمن دعوت از همشهریان جهت شرکت در این راهپیمایی، حمایت خود را از ستمدیدگان عالم فریاد می زنند و می گویند پیروزی با مظلومان است.

روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری یزد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا