ثبت نام دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت از ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 13-4-1394 آغاز و تا ساعت 24 روز سه شنبه مورخ 23-4-1394 ادامه می يابد.

    به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه اي استان یزد، حبیب ا... کارگر، مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با اعلام اين خبر بیان داشت :دومین دوره آزمون ادواری سنجش مهارت در تاریخ 16مرداد ماه سال جاری برگزار مي شود.

کارگر درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در دومین آزمون ادواری سنجش مهارت در سال 1394 بيان داشت: داوطلبان با مراجعه به سایت: به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری)پس از خرید كارت اعتباري می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی با  اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت بیان داشت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون های کتبی شرکت خواهند نمود و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون های عملی شرکت نمایند.

کارگر ادامه داد:داوطلبین شرکت در این آزمون ها  می توانند  از تاریخ 12-5-94  تا 14-5-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه وکارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.

وی بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سراسري سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند، مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا