استاندار يزد گفت: رويكرد دولت تدبير و اميد استفاده از نظرات نخبگان در برنامه ريزي ها و سياستگذاري هاست.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دوشنبه شب 15 تير ماه نشست نخبگان شاهد و ايثارگر استان با حضور استاندار يزد، رئيس مركز دانش پژوهان تشكلهاي شاهد و ايثارگر كشور، معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار و مديركل بنياد شهيد و ايثارگران استان در سالن همايشهاي حضرت باقرالعلوم (ع) يزد برگزار شد.

استاندار يزد در اين نشست ضمن تسليت فرارسيدن سالروز شهادت حضرت امام علي(ع) اظهار داشت : موضوع شهيد و شهادت بايد به يك فرهنگ تبديل شود و اين فرهنگ شهادت و شهادت طلبي كه از ضرورتهاي نظام اسلامي است بايد در جامعه ترويج و گسترش يابد.

"سيدمحمد ميرمحمدي " ادامه داد : ما بالاترين ارزشها را در ارتباط با فرهنگ شهيد و شهادت داريم و شهدا گواهان تاريخ و مظهر دفاع از حق و حقيقت در هر مقطع زماني هستند.

 وي افزود: استقرار و تحكيم پايه هاي نظام جمهوري اسلامي ايران براساس ايثارگري خانواده هاي شهدا و ايثارگران است و آنچه امروز داريم دستاورد اين فداكاريها است كه بايد قدر آن را بدانيم.

 " ميرمحمدي" عنوان كرد : ايثارگران نيز شهداي زنده ما هستند كه حضورشان در جامعه تابلو و نمونه فداكاري و مردم داري در اجتماع است.

عالي ترين مقام اجرايي استان گفت : خوشبختانه در بين ايثارگران و خانواده هاي شهدا و ايثارگر نيز مانند ساير قشرهاي جامعه نيروها و جوانان نخبه و تأثيرگذار كم نيست و رويكرد دولت تدبير و اميد هم اين است كه از نظرات نخبگان جامعه در همه قشرها و رشته ها و در برنامه ريزي ها بهترين استفاده را بنمايد.

" ميرمحمدي "اظهار داشت : در استان يزد نيز پيرو سياستهاي دولت جلسات مختلفي با نخبگان استان برگزار كرده ايم ولي متأسفانه در اين نشست ها نخبگان كمتر نظرات خود را به صورت مكتوب ارائه داده اند اما مسئولين ارشد استان سعي مي كنند از نظرات نخبگان در برنامه ريزي ها استفاده كنند.

استاندار يزد همچنين از نخبگان شاهد و ايثارگر حاضر در اين نشست خواست تا نظرات، پيشنهادات و انتقادات خود را به صورت مكتوب در رشته تخصصي خود به استانداري يزد ارائه دهند.

در پايان اين نشست از تعدادي از نخبگان شاهد و ايثارگر استان با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل گرديد.

گفتني است در ابتداي اين جلسه تعدادي از نخبگان شاهد و ايثارگر استان به بيان نقطه نظرات، مشكلات و مسايل خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا