فرماندار تفت با صدور پيامي از آحاد مردم شريف شهرستان دعوت كرد تا در راهپيمايي يوم ا... قدس حضور گسترده و باشكوه داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در ابتداي اين پيام با اشاره به تدبیر اندیشمندانه و حكيمانه حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس آورده است: اين حركت الهي و عزتمندانه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي، جاري كننده روح اميد در ميان مستضعفان و مظلومان عالم و برانگيزنده احساس ترس و خطر رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن از وحدت و وفاق مسلمين جهان در برابر دنياي كفر و ظلم شد.

فرماندار تفت در ادامه با تاكيد بر اهمیت حضور مردم آگاه ایران اسلامی در راهپيمايي يوم ا... قدس آورده است: هرچه حضور مردم ولایتمدار و خداجو در اين راهپيمايي باعظمت تر و باشكوه تر و همراه با وحدت و همبستگي بيشتر باشد دستاوردهاي اين حركت اسلامي و الهي نيز افزون تر و موثرتر خواهد بود.

زارع در ادامه اين پيام با يادآوري اين كه مردم ما با تمامی توان حامی مستضعفان و محرومان دنیا خواهند بود از مردم شريف، متعهد، متدين و ولايتمدار شهرستان تفت دعوت كرده است در اين كارزار بزرگ ديني، سياسي حضوري گسترده و باشكوه داشته باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا