معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : اختصاص 451 میلیون تومان اعتباربرای هوشمندسازی مدارس ابتدایی استان یزد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد، کارگاه IT دبستان ام البنین ناحیه یک یزد با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل و دیگرمسئولین آموزش و پرورش افتتاح شد.
" محمد حسن رادمنش " معاون آموزش ابتدایی ضمن قدردانی از مدیریت آموزش وپرورش ناحیه یک به دلیل پیشگام بودن در راه اندازی این کارگاه گفت : 451 میلیون تومان اعتباربرای هوشمندسازی مدارس ابتدایی استان یزد اختصای داده شده که با توجه به جمعیت دانش آموزی هرمنطقه تلاش می کنیم به زودی کارگاه های مشابه این کارگاه ویژه دانش آموزان پایه های پنجم و ششم ابتدایی به صورت قطبی راه اندازی کنیم.

وی هدف از راه اندازی این نوع کارگاه ها را ارتقاء دانش فنآوری دانش آموزان با توجه به کتاب کار و فنآوری برشمرد .

رادمنش اظهار کرد این اعتبار در اولویت نخست جهت مدارس روستایی و کم جمعیت و تجهیز کلاس های پنجم و ششم اینگونه مدارس به سیستم رایانه می باشد .  
"

عبدالحمید صابری " مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک با توجه به اهمیت و ضرورت آشنایی دانش آموزان با دنیای الکترونیکی ، لزوم تخصیص اعتبار وراه اندازی کارگاه مذکور را الزامی دانست و ازدانش آموزان به عنوان سرمایه های عظیم انسانی و آینده سازان مملکت خواست تا به نحو احسن از این فضای بوجودآمده استفاده کنند .
نمایش توانمندی دانش آموزان و استفاده موثر از سیستم های هوشمند، قرائت دکلمه، اجرای سرود دانش آموزی ، پخش کلیپ و بازدید از فضای آموزشگاه دخترانه ام البنین از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا