پیام حضرت آیت ا... ناصری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه يزد
و دعوت از مردم شریف استان يزد جهت حضور حماسي در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس

روز جهانی قدس، نماد وحدت و همدلی مردم جهان با ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین است. روز قدس تبلور فریاد تنفر و اعتراض جهانیان علیه جنایات رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است.

روز قدس، روز اتحاد مسلمین، روز اعلان همبستگی مسلمانان جهان با مجاهدان غیور فلسطین است.
روز قدس يكي از برجسته‌ترين یادگاران بزرگ امام راحل عظیم الشأن(ره) است که هر ساله با حضور ميليوني مردم روزه‌دار قامت پوسیده و پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی را به رعشه می‌اندازد و خواب خوش سردمداران و حامیان گستاخ‌اش را آشفته می‌گرداند.

فلسفه اصلي نام‌گذاري روزي براي قدس توسط معمار كبير انقلاب اسلامي(ره) عملياتي نمودن روش برخورد و رويارويي با نظام سلطه بين المللي است، نظامي كه با بيش از 60 سال تعدي و تجاوز، ددمنشانه از خود وقاحت‌آميزترين صحنه‌هاي كشتار مسلمانان را به نمايش گذاشته است.

حضور گسترده و حماسی امت خداجوی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس با توجه به بيداري گسترده اسلامي در منطقه، پشتوانه محکمی در تداوم انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و در نهایت مانع اصلی سیطره این جرثومه فساد و غده سرطانی بر خاورمیانه است و این حضور به سردمداران‌ استكبار جهاني‌ و رژيم‌ اشغالگر قدس‌ نشان‌ خواهد داد كه‌ مسأله‌ فلسطين‌ در صدر مسائل‌ دنياي‌ اسلام‌ قرار دارد و تمامي‌ مسلمانان‌ جهان‌ در سرنوشت‌ آن‌ دخيل‌ هستند.


اينك در آستانه برگزاري باشكوه فرمان تاريخي امام راحل(ره) در خصوص روز جهاني قدس قرار داريم، لذا از مردم فهيم و هميشه در صحنه و ولايتمدار استان دعوت می نمایم در راستای لبیک به ندای رهبرکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینی(رحمه الله عليه) و خلف صالحش ولی امر مسلمین جهان حضرت‌آیت‌ا...‌العظمی‌ خامنه‌ای(مدظله العالی) در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس حضور یافته تا به دنیا اعلام نمائیم تنها راه آزادی قدس شریف ادامه حرکت انتفاضه تا از پای درآوردن صهیونیسم خواهد بود.
( سایه مقام معظم رهبری مستدام باد )

محمد رضا ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا