شورای بسیج کارکنان دانشگاه یزد در آستانه روز جهانی قدس، با صدور بیانیه‌ای یکایک کارکنان، استادان، دانشجویان و مردم عزیز ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم الله فرا خواند.

متن بیانیه بدین شرح است:
روز قدس جهانی است و فقط اختصاص به قدس ندارد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلام است.                                                                                   امام خمینی (ره)                                             
حماسه ی روز قدس یادآور ندای امام راحل(ره) است که در جهان به‌ویژه کشورهای اسلامی طنین افکن شد و باعث حرکت شتابان و توفنده مردم فلسطین برای مبارزه بی امان با سفاکان صهیونیست گشت. قدس محور هویت و اتحاد ملتی است که مستضعفان زمین را وارثان واقعی می‌داند و برای زورمداری و بی‌عدالتی عمری کوتاه قایل و ایمان دارد که نصرت و پیروزی از آن صالحان و هدایت‌یافتگان خواهد بود.
در این روز بزرگ، قدرت خداوند در گام‌های استوار مردان و زنان مسلمان و دریای مواج و خروشان مسلمانان روزه‌دار نمود می‌یابد.
بسیج کارکنان دانشگاه یزد در آستانه روز جهانی قدس ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکایک کارکنان، استادان، دانشجویان و مردم عزیز ایران اسلامی را به حضور گسترده در راهپیمایی عظیم این یوم الله فرا می‌خواند.
وعده ما: روز جمعه 19 تیرماه ساعت 10صبح در اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد همراه و همصدا با سایر اقشار ملت از میدان آزادی (باغ ملی)

من الله التوفیق و علیه التکلان
شورای مرکزی بسیج کارکنان دانشگاه یزد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا