به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت متن اين دلنوشته به شرح ذيل است:

تاريخ پرتلالو انقلاب شكوهمند اسلامي، مملو از ياد و خاطره انسانهايي است كه خاك را آيينه افلاك نمودند و از زندگي زميني، بالي به سمت معراج و تعالي ساختند و بي ترديد سردار جاويد الاثر حاج احمد متوسليان در زمره اين مردان الهي است.

نام اين شيرمرد شيركوه با ايثار و شجاعت و ايمان و صداقت عجين است و بر پرچم برافراشته‌اش، فرياد دفاع از مظلوم و ايستادن در برابرظلم خودنمايي مي كند. متوسليان، يك تاريخ است و يك فرهنگ. فرهنگي آميخته با عالي ترين كرامتها و تاريخي مملو از شجاعتها.

متوسليان نمادي است از مردان الهي اين سرزمين كه عشق به حضرت دوست در وجودشان موج مي زد و صلابت و ايستادگيشان در عرصه‌هاي ايثار و نثار و آتش و خون، اميد را در رگ هاي خشكيده عدالت و ظلم‌ستيزي جاري ساخت و در قلب مستضعفان جهان بارقه هاي اميد را روشن كرد.    

سادگي و افتادگي‌اش، صداقت و مردانگي‌اش، صلابت و رادمردي‌اش، استقامت و ايستادگي‌اش، ايثار و از خودگذشتگي‌اش و ... همه كتابي است سترگ از ويژگي هاي مردي كه همچون شيركوه در صفحات تاريخ اين سرزمين ماندگار شده است و مانند نگيني درخشان، براي هميشهء دوران به درخشش و تابناكي‌اش ادامه خواهد دارد ...

چشم انتظار بازگشت مرد ايثار مي‌مانيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا