فرماندار يزد در جلسه هماهنگي راهپيمايي روز جهاني قدس شهرستان يزد گفت: روز قدس، روزي است براي مقابله حق عليه باطل كه از اينرو مردم ساير كشورها نيز همگام با ملت ايران اسلامي در اين روز انزجار و نفرت خود را از اين اسرائيل غاصب اعلام مي دارند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، جلسه هماهنگي راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان يزد به رياست فرماندار و با حضور معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري، رئيس شورايي هماهنگي تبليغات اسلامي استان و برخي از دستگاه هاي اجرايي شهرستان يزد تشكيل شد.

" محمود شاكري شمسي " در اين جلسه با اشاره به همزماني آخرين جمعه ماه مبارك رمضان با پايان اين ماه مبارك گفت: راهپيمايي روز جهاني قدس در سال 94 يك هفته زودتر نسبت به سالهاي گذشته برگزار خواهد شد.

فرماندار يزد با بيان اينكه روز جهاني قدس به عنوان يكي از ماندگار ترين يادگارهاي حضرت امام خميني (ره) مي باشد افزود: هدف گذاري در هر انقلاب و نظامي از اصول اوليه است لذا بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران با ايده و تفكرات متعالي خود از ابتداي انقلاب فرياد استكبار ستيزي سر داده و آزادي قدس شريف از چنگان صهيونيست ها را به عنوان يك هدف مطرح نمودند.

وي اظهار داشت: حمايت هاي معنوي ايران اسلامي و آزاديخواهان جهان از فلسطين باعث شده مقاومت مردم اين خطه از جهان هر روز در راه مبارزه با رژيم نامشرع اسرائيل مصمم تر و در مقابل حملات و تهديدات اين رژيم مقاومت تر باشند.

فرماندار يزد با تأكيد به اينكه روز جهاني قدس تنها مرتبط با ايران نيست خاطرنشان كرد: روز قدس، روزي است براي مقابله حق عليه باطل كه از اينرو مردم ساير كشورها نيز همگام با ملت ايران اسلامي در اين روز انزجار و نفرت خود را از اين اسرائيل غاصب اعلام مي دارند.

" شاكري شمسي " تصريح كرد: تدبير امام خميني (ره) در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز جهاني قدس باعث ايجاد يك نقطه اتكا براي آزاديخواهان جهان و محملي براي مبارزه با صهيونيسم جهاني شده است.

وي با اشاره به نامگذاري سال 94 به عنوان سال " دولت و ملت، همدلي و همزباني " از سوي مقام معظم رهبري تصريح كرد: راهپيمايي ها مظهر و نمونه اتحاد و يكپارچگي ملت ايران مي باشد، و روز جهاني قدس به عنوان چتري است براي همه گروه ها و اقشار مختلف كه با پرهيز از تفرقه به دنبال وحدت هر چه بيشتر باشند.

فرماندار يزد افزود :با توجه به هماهنگی های بعمل آمده راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در شهر یزد از ساعت 11 صبح روز جمعه 19 تيرماه از میدان شهید بهشتی ، خیابان امام خمینی (ره) ، چهار راه شهدا و خیابان قیام تا میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملااسماعیل برگزار می شود.

شایان ذکر است فضاسازی شهر، حضور وسیله نقلیه برای جابجای مردم در روز راهپیمایی، جمع آوری کمک های مردمی توسط کمیته امداد، ‌استقرار ایستگاههای نقاشی ، آماده سازی مسیر راهپیمایی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

همچنين در اين جلسه مقرر گرديد، راهپيمايي روز جهاني قدس در بخش مركزي، و شهرهاي شاهديه و زارچ بعد از نماز جمعه برگزار گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا