یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور :با تلاش ماموران پليس فتا استان فارس شخصي که به علت ناکام ماندن در امر ازدواج قصد ريختن آبروي دختر همسايه خود را داشت ، شناسايي و دستگير شد .



به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"رئيس پليس فتا استان فارس از کشف پرونده اي خبر داد که در آن پسري جوان با هتک حيثيت از دختري جوان در فضاي مجازي باعث سلب آرامش اين خانواده شده بود.

سرهنگ " سيد موسي حسيني" بيان نمود : شاکي که دختري جوان مي باشد با ارائه مرجوعه قضائي به پليس فتا ادعا كرد مدتي پيش هنگامي که در شبکه اجتماعي فيس بوک در حال گذر بوده است صفحه اي با مشخصات خود نظرش را جلب مي کندکه متاسفانه عکس هاي شخصي با متن هاي غير اخلاقي و خلاف عفت عمومي در اين صفحه نوشته شده است.

اين مقام انتظامي گفت: با تشکيل پرونده در اين پليس ماموران اقدامات فني و تخصصي خود را جهت شناسايي فرد سازنده اين صفحه آغاز کرده که در ادامه ردپاي خواستگار قديم شاکي که همان متهم مي باشد ، مشاهده مي شود .

وي افزود: پس از احضار متهم ، وي منکر انجام هر گونه عمل مجرمانه اي مي شود اما در ادامه با ديدن ادله ديجيتال و مستندات به بزه انتسابي خود اعتراف مي نمايد .

سرهنگ "حسيني" تصريح كرد: متهم که خود را عاشق شاکي معرفي مي کند در اظهارات خود بيان مي کند به خاطر اين که شاکي نتواند با فرد ديگري ازدواج کند ، با در دست داشتن چندين عکس از وي دست به چنين اقدامي زده است.

رئيس پليس فتا فارس هشدار داد: کاربران نبايد تصاوير شخصي و اطلاعات هويتي خود را در شبکه هاي اجتماعي به اشتراک بگذارند، زيرا احتمال سوء استفاده قرار گرفتن اين اطلاعات توسط افراد سودجو بسيار بالا مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا