یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامي شهرستان يزد از دستگيري سه تن از
تبهکاراني که در پوشش مامور اقدام به زورگيري از شهروندان مي کردند خبر
داد.
به گزارش یزدفردا: سرهنگ "يوسف سپهوند" گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر اينکه سه جوان با موتورسيکلت و با معرفي خود به عنوان مامور پليس از شهروندان زورگيري مي کنند تيم عملياتي در اين خصوص تشکيل شد.
وي ادامه داد: با تحقيقات پليسي مشخص شد تبهکاران که داراي تجهيزات پليسي هستند طعمه هاي خود را بيشتر از ميان افراد معتاد انتخاب کرده و با معرفي خود به عنوان مامور پليس از آنها اخاذي مي کنند.
سپهوند ضمن اشاره به تردد گشت هاي پليسي در نقاط حساس و از پيش تعيين شده ادامه داد: روز گذشته در ساعت 20 و 30 دقيقه بود که ماموران گشت کلانتري 14 ابوذر در يکي از بلوارهاي شهر به دو جوان که با موتورسيکلت در حال پرسه زني بودند مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وي ضمن اشاره به کشف بيسيم، دستبند و شوکر در بازرسي از متهمان ادامه داد: با دلالت دو متهم به اداره پليس، تبهکاران که خود را گرفتار در دست قانون مي ديدند به ناچار لب به اعتراف گشوده و به چنديدن مورد زورگيري از
شهروندان در قالب مامور پليس با همدستي فرد ديگري اعتراف کرده که طي هماهنگي قضائي نفر سوم اين باند نيز دستگير شد.
وي افزود: يکي از تبهکاران در بازجويي خود به افسر پرونده گفت: با تهيه تجهيزات پليسي در خيابان هاي خلوت شهر پرسه مي زديم و با مشاهده افراد معتاد کنار آنها مي ايستاديم و ضمن معرفي خود به عنوان مامور پليس، آنها
را مورد بازرسي بدني قرار مي داديم و بعد "هر چه پول داشتند مي گرفتيم و آنها را آزاد مي کرديم.
سرهنگ سپهوند يادآور شد: با هماهنگي مقامات قضائي اعضاي اين باند تبهکاري جهت تحقيقات بيشتر به پليس آگاهي استان تحويل داده شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا