معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: استان يزد از شاخصهاي بالايي در حوزه سلامت و بهداشت برخوردار است و همه دستگاههاي اجرايي استان بايد با تعامل خوبي كه با هم دارند در حفظ اين شاخص و سلامتي مردم كوشا باشند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد صبح سه شنبه دوم تير ماه جلسه فوق العاده ستاد استاني مبارزه با بيماري آنفلوانزاي فوق حاد پرندگان و آمادگي لازم جهت مقابله با موارد احتمالي اين بيماري در استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد ، مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و افراد عضو اين ستاد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
"محمدعلي طالبي " در اين جلسه ضمن تشكر از اقدامات اين ستاد و اداره كل دامپزشكي استان در پايش وضعيت آنفلوانزاي پرندگان اظهار داشت : بايد با هماهنگي همه دستگاههاي مربوطه در حوزه سلامت و بهداشت از موارد احتمالي اين بيماري پيشگيري شود تا سرمايه اقتصادي جامعه در معرض تهديد قرار نگيرد.
در ابتداي اين جلسه حدادزاده مديركل اداره دامپزشكي استان گزارشي از برنامه ها و اقدامات ستاد استاني مبارزه با بيماري آنفلونزاي فوق حاد پرندگان ارائه داد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا