یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: جانشین فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز از اجرای طرح پاکسازی نقاط و محلات آلوده شهر یزد خبر داد و دستگیری سارقان حرفه ای ، معتادان تابلو و فروشندگان موادمخدر را از اهداف این طرح برشمرد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عطاءا... احمدی" صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار مرکز صدا و سیمای استان یزد گفت: این طرح با هدف دستگیری سارقان حرفه ای، فروشندگان موادمخدر و دستگیری معتادان تابلو در محلات
آلوده یزد که از پیش شناسایی شده بود به مرحله اجرا درآمد.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح، تعداد بسیار زیادی از مجرمان سابقه دار و حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند و چندین دستگاه وسیله نقلیه سرقتی از مخفیگاه سارقان کشف شد.
سرهنگ احمدی نقش مردم و اهالی این مناطق را در اجرای این طرح بسیار چشمگیر دانست و گفت: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از خواسته های بسیاری از شهروندان این محلات بود که با همکاری شهروندان این طرح اجرا و به
پایان رسید.
جانشین انتظامی استان یزد در خاتمه بر ادامه روند اجرای طرح های امنیتی وپاکسازی نقاط آلوده از مجرمان تاکید کرد.
هدیه 2 میلیونی موادفروش صورتجلسه شد
یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان یزد از دستگیری یکی از فروشندگان موادمخدر و رد رشوه دو میلیون ریالی مامور وظیفه شناس کلانتری 15 شهرستان یزد خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمد اعتمادی نسب" در ادامه این خبر گفت: روز گذشته یکی از ماموران "کلانتری 15 آزادگان" شهرستان یزد، هنگام گشت زنی در خیابان های آزادشهر به یکدستگاه خودرو پراید مشکی رنگ مشکوک شده و دستور ایست را صادر کرد.
وی ادامه داد: راننده خودرو پراید با مشاهده مامور پلیس، مقداری موادمخدر از نوع هروئین را از ماشین به بیرون پرتاب می کند که با تیزهوشی و دارایت مامور پلیس مواد مورد نظر کشف و متهم دستگیر شد.
اعتمادی نسب ادامه داد: متهم دستگیر شده به هویت " الف.ت" 40 ساله در راه انتقال به اداره پلیس، مبلغ دو میلیون ریال وجه نقد را به عنوان رشوه و به گفته ی خود متهم به عنوان "هدیه" به مامور پلیس پیشنهاد می دهد.
سرهنگ اعتمادی نسب خاطرنشان كرد: مامور وظیفه شناس در کمال صحت و درستی وجه پرداختی را صورتجلسه کرده و متهم را به مراجع قضائی معرفی كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا