گلزار شهدا وشهدای گمنام یزد توسط مدیرعامل و پرسنل جمعیت هلال احمر استان زد بمناسبت هفته هلال احمر  غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، دکترحمید پارساییان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت :   در چهارمین روز از هفته هلال احمر و بمناسبت این هفته پرسنل و اعضا این جمعیت گلزار شهداء گمنام را غبارروبی و عطرافشانی نمودند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد همچنین در این مراسم گفت: عزت و سربلندی که امروزه ایران اسلامی دارد مدیون از خودگذشتگی و جانفشانی‌های شهداست.

پارساییان تصریح کرد: قرآن شهیدان را زنده معرفی می‌کند همه شهدا یک روح واحدند، یک روح الهی و جاودانه و به خدا پیوسته‌اند و به همین دلیل همواره یاد و خاطره آن‌ها زنده است.

وی با تأکید بر اینکه شهیدان تجلی یافته ارزش‌های الهی در وجود یک انسان می‌باشند، هر کشوری با شناسنامه‌ای از هویت خود در جهان شناخته می‌شود، متذکر شد: شهیدان نگارندگان کتاب هویت ملی و شخصیت دینی و انقلابی ما هستند.

پارساییان ادامه داد: خدمت در هلال احمر را تمرین ایثار و از خود گذشتگی عنوان کرد و گفت: این مامورین هلال احمر هستند که خود را درگیر رنج و سختی میکنند تا دیگران رنج و سختی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: لباس هلال احمر نماد گذشت و تمرین شهود است چرا که انسان تا از بخل و باتلاق بیرون نکشد نمی تواند الهی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه شهیدان به شهود الهی می رسند وظاهر و باطن انسان اشراف دارند گفت: کسانی که قدم در میدان مصاف با دشمنان می گذارند رشته های وابستگی به شئون زندگی را قطع و پشت به دنیا آورده و ایثار و حجاب را کنار می زند و شهود را ایجاد می کنند.




سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا