به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار چهارشنبه شب 23 اردیبهشت ماه در جلسه گفت و شنود فرهنگی گفت : ظرفیتها و توانمندیهای استان یزد به ویژه در بخش فرهنگی، اجتماعی و هنری بر کسی پوشیده نیست.
محمدعلی طالبی ادامه داد : سرمایه های انسانی مهمترین سرمایه هر کشوری است و بدون شک پیشکسوتان و نخبگان فرهنگی سرمایه های اجتماعی استان هستند و باید از سالها تجربه ارزشمند آنها به نحو احسن استفاده کرد.
در ادامه این جلسه عضو شورای اسلامی شهر تهران ایمان، عشق و علم را جوهره فرهنگ دانست و اظهار داشت : ذات علم و فرهنگ در پرسشگری است.
احمد مسجدجامعی در پایان افزود : اگر در طول سالیان رشد داشته ایم و ایرانی دارای فرهنگ غنی و ریشه داری گشته است به این دلیل است که در فرهنگ و دین ما فضای پرسشگری حاکم بوده و ویژگی برجسته دین اسلامی پرسشگری و پاسخ به پرسش زمانه است.
گفتني است اين مراسم با حضور حجت الاسلام معزالديني امام جمعه موقت یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حجت الاسلام صدوقي، مدیران کل شهری ،روستایی و شوراها و روابط عمومی استانداری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از نخبگان فرهنگی ، شاعران و هنرمندان استان در باغ دولت آباد یزد برگزار شد .





سایت خبری یزد فردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا