استاندار يزد به مناسبت 27 ارديبهشت، آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومي، پيامي را صادر كرد و اين هفته را به مديران و كارشناسان و فعالان روابط عمومي هاي استان تبريك گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد " سيد محمد مير محمدي" در بخشي از اين پيام، روابط عمومي ها را آميختهاي از ذوق و شوق، تفكر و تدبر، تعامل و تفاهم و خلاقيت دانسته و بر نقش آن ها به عنوان عاملي در مسير تحقق اهداف سازماني و برقراري ارتباطي دوسويه ميان مردم و سازمان تاكيد كرده است.
متن كامل پيام به شرح ذيل است:
27 ارديبهشت ماه كه سرآغازي براي هفته ارتباطات و روابط عمومي است، فرصتي است براي جلب افكار عمومي نسبت به روابط عمومي ها و نقش و وظايف آن ها و همچنين ارزيابي برنامه ها و عملكردهاي اين حوزه ارتباطي و نيز خود ارزيابي روابط عمومي ها از تعامل با مردم و واحدهاي دولتي و خصوصي.
روابط عمومي در حقيقت آميختهاي از ذوق و شوق، تفكر و تدبر، تعامل و تفاهم و خلاقيت است و از همين رهگذر است كه امروزه روابط عمومي ها به عنوان يكي از مهم ترين عوامل در مسير تحقق اهداف سازماني و برقراري ارتباطي دوسويه ميان مردم و سازمان محسوب مي شوند.
بي ترديد نقش روابط عمومي ها در اطلاع رساني به مردم از دستاوردهاي عظيم دولت در عرصه هاي مختلف، گسترش و تقویت فرهنگ تدبیر و امید و همچنين تبیین اصول فکری و عملی مفهوم اعتدال، نقشي برجسته و غيرقابل انكار است. اقدامات اساسي و سياستهاي مثبت دولت در موضوعاتي همچون کنترل تورم وساماندهی اقتصاد، مذاکرات هسته ای، مبارزه با فساد اداری، پافشاری بردسترسی آزادمردم به اطلاعات، مقابله با فساد مالي ورانتخواري، اجراي طرح جامع تحول سلامت، کاهش اتکا به نفت در بودجه، حفاظت از محیط زیست، حفظ منابع آبی و احیای کشاورزی، رونق اقتصادی وخروج از رکود كه به عنوان بخشی ازاین اولویت های دولت تدبير و اميد مطرح مي باشد از جمله ماموريت هايي است كه روابط عمومي ها بايد به صورت هنرمندانه در مسير تبيين اين اولويت ها و بهبود كيفيت عمل و نتايج بهتر كوشا باشند.
امسال كه به ابتكار شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان، هفته ارتباطات و روابط عمومي با شعار"روابط عمومي، آينه همدلي و همزباني" نامگذاري شده است بجاست كه فعالان اين حوزه با درك شرايط حساس كنوني، همه توان خود را در تحقق شعار امسال كه از سوي مقام معظم رهبري به سال "دولت و ملت، همدلي و همزباني" نامگذاري شده است به كار گيرند و از اين رهگذر به بخشي از وظايف حياتي خويش جامه عمل بپوشانند.
اينجانب هفته ارتباطات و روابط عمومي به همه مسئولان و كارشناسان خدوم روابط عمومي هاي استان دارالعباده و دارالعلم يزد، تبريك عرض نموده و موفقيت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا