به گزارش خبر نگار يزد فردا از مهريز

در اين نشست كه پيش از ظهر روز سه شنبه  در محل فرمانداري مهريز با حضور زارع معاون فرماندار ، حكايتي مسئول روابط عمومي فرمانداري مهريز و جمعي از كارشناسان روابط عمومي ادارات و اصحاب رسانه همراه بود.

حكايتي مسئول روابط عمومي فرمانداري مهريزعنوان كرد: نقش و اهميت روابط عمومي ها در جهت افزايش بهره وري و كارايي سازمانها از جايگاه ويژه اي برخوردار است و روابط عمومي ها پل ارتباطي بين دولت وملت ميباشند. وي با اشاره به شعار سال جديد با عنوان سال همدلي و همزماني دولت و ملت، از اين رو روابط عمومی ها را آئینه همدلی و هم زبانی دانست.

در ادامه زارع معاون فرماندارضمن گراميداشت هفته ارتباطات و روابط عمومي با اشاره به اینکه روابط عمومی ها چشم بینای دستگاه های اجرایی هستند بیان داشت: انعکاس خدمات و دیدگاه های دولت به مردم و انتقال مطالبات و خواسته های مردم به  دولت از کانال روابط عمومی ها صورت می گیرد.

وي افزود:در بحث ارتباطات اجتماعي  بنابه نظريه مارشال مك لوهان پدر علم ارتباطات  كه نظريه دهكده جهاني را در دهه هفتاد ميلادي عنوان نمود، حالا در كوچكترين مسائل زندگي به عينه شاهد آن هستيم وبا توجه به پيشرفت علم و تكنولوژي و بوجود آمدن ابزار و وسايل رسانه اي ارتباطات سريع تر و فواصل زماني جهت كسب خبر كمتر شده و هر چه جلو تر برويم کره خاکی در حال تبديل شدن به يك دهكده جهانی ميباشد.

در ادامه حضار به بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه هاي مربوطه پرداخته و در پايان حكايتي ضمن جمع بندي مطالب مطروحه به  اهم برنامه های بزرگداشت هفته ارتباطات در این شهرستان اشاره و آنها را شامل غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با حضور مسوولان روابط عمومی و اصحاب رسانه ، سرکشی به خانواده شهدا ، تجلیل از پیشکسوتان رسانه و و روابط عمومی ، برگزاری دوره علمی و آموزشی برای خبرنگاران و روابط عمومی ها ، برگزاری همایش تجلیل و غیره ذکر کرد.

 عکاس خبری: محمد رضا دهقانی زاده










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا