یزدفردا :مهراب قاسم‌خانی نویسنده فیلمنامه پس از مدت‌ها ماجرایی را بازگو کرده که به تولید سریال «شب‌های برره» به کارگردانی مهران مدیری انجامیده است.
 
به گزارش خبرآنلاین، او این ماجرا را در صفحه اینستاگرامش نوشته و اسم آن را هم «اعتراف» گذاشته است. بهانه این نویسنده برای روایت ماجرا، روز تولد مهران مدیری(18 فروردین) است.
 
متن کامل نوشته قاسم‌خانی بدین شرح است:
 
18 فروردین سالروز تولد مهران مدیری کارگردان و بازیگر مطرح کشورمان است و به همین دلیل مهراب قاسم‌خانی یادداشتی را به همین مناسبت در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است
 
مهراب قاسم‌خانی: فکر کنم اوایل سال هشتادوچهار بود که مهران مدیری، محسن چگینی و برادران گلیان پیشنهاد دادن که یک سریال جدید شروع کنیم. پیمان هم طبق معمول به خاطر حساسیت و اهمیت کار موفق شد برامون دو ماه وقت بگیره که بتونیم در زمان کافی، با دقت و وسواس سریال جدیدی را طراحی کنیم.
این شد که ما رفتیم خونه و دو ماه تمام خوردیم و خوابیدیم و هیچ کاری نکردیم روز قرارمون برای تحویل طرح، پیمان اومد دنبالم و توی مسیر دفتر گلیان تازه شروع کردیم به پیدا کردن یه طرح و کلی با هم هماهنگ کردیم که اونجا بهشون چیا بگیم وسر جلسه هم با وقاحت تمام نشستیم جلوی مهران و محسن و گلیان ها و قصه ای رو که توی ماشین با هم هماهنگ کرده بودیم با آب و تاب واسه شون تعریف کردیم.
وسطش هم بداهه بهش شاخ و برگ می‌دادیم.

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا