یزدفردا:۵۰۰ کیلو گوشت چرخ کرده فاسد در بازرسی گشت‌ مشترک نوروزی تعزیرات حکومتی استان تهران از یکی از رستوران‌های معروف تهران که تقریبا افراد متمول جامعه را پذیرایی می‌کند، کشف و معدوم شد.
به گزارش تسنیم، چهارم فروردین امسال گشت مشترک ویژه نوروز تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه بازرس اداره دامپزشکی و بهداشت، تصمیم می‌گیرد به رستوران‌هایی که در ایام تعطیلات فعالند و از مردم پذیرایی می‌کنند رفته و بر نحوه عرضه اغذیه در آنها نظارت کنند.

گشت مشترک تعزیرات در مسیر خود به شعبه رستورانی که یکی از رستوران‌های معروف تهران محسوب می‌شود و شهرت بسیاری کسب کرده و تقریبا پذیرایی قشر متوسط رو به بالای جامعه است، مراجعه می‌کند.

شاید گشت تعزیرات فکر نمی‌کردند در این رستوران که برای خود شهرتی به هم زده با تخلف آن هم تخلف بهداشتی مواجه شوند و 500 کیلو گوشت چرخ کرده فاسد کشف کنند.

در این بازرسی، بازرس اداره دامپزشکی اعلام می‌کند که گوشت‌های چرخ کرده غیرشرکتی قابلیت فریز کردن ندارند و در صورت فریز شدن فاسد می‌شوند.

همین مسئله موجب شده بود، گوشت‌های چرخ کرده‌ غیرشرکتی فریز شده در این رستوران فاسد شده و تغییر رنگ دهند.

در نهایت با تأیید بازرس اداره دامپزشکی مبنی بر فاسد بودن گوشت‌ها و با نظارت نماینده اداره بهداشت، 500 کیلو گوشت چرخ کرده فاسد در این رستوران با آب ژاول(وایتکس) معدوم می‌شود.

نکته جالب این است که به رغم کشف این تخلف در بازرسی گشت مشترک با حضور قاضی تعزیرات، اداره بهداشت تهران هنوز گزارش تخلف رستوران یاد شده را برای رسیدگی و جریمه به شعبه تعزیرات حکومتی ارسال نکرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا