دوره آموزش خانواده با موضوع «اقدامات مناسب برای رسیدن به آرامش کامل» در شهرستان اشکذر برگزارگردید .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر ، حجت الاسلام پورقیومی در جلسه آموزشی خانواده که با حضور اولیاء دانش آموزان دبیرستان نمونه الزهراء (س) صدرآباد، از توابع بخش مرکزی شهرستان اشکذر تشکیل شد گفت:رسیدن به سعادت دنیا و خوشبختی آخرت، مسیری دشواری نیست و انسانها چون آسمانی آفریده شده اند، می توانند با بکار گیری فرامین حیات بخش اسلام زندگی دنیوی و اخروی خود را سرشار از عطر معنویت و سربلندی کنند، و همین موضوع آرامش مناسبی را به انسان می دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر، در ادامه مباحث خود، افزایش صفات مثبت، احترام به دستورات اخلاقی، تاخیر انداختن قضاوت خود نسبت به افراد و وقایع، رضایت به داشته های مادی ، مثبت اندیشی و ارتباط قوی و مستمر با خداوند را از جمله عوامل موثر در کسب آرامش دانست.

ایشان مصداق بارز آرامش انسان ها را در نماز، به خصوص نماز اول وقت دانست و آیات و روایاتی پیرامون موضوع را جهت حاضرین تبیین کرد.

بیان اهمیت توجه به تربیت دینی فرزندان، بکار گیری تشویقات مناسب و به موقع برای آنها و نیز پاسخگویی به سوالات مختلف اولیاء از دیگر برنامه های حجت الاسلام  پورقیومی در این جلسه بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا