رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر، به مناسبت دهه فجر در جمع دانش آموزان دبیرستان زینبیه رضوانشهر گفت: حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تکلیف عمومی است .

حجت الاسلام پورقیومی در این مراسم گفت: در زمان رژیم پهلوی ظلم و فساد دستگاه حکومتی درباریان و خاندان پهلوی، مردم را به ستوه آورد و با اتحاد و یکدلی به فرمان الهی امام خمینی(ره) گوش فرمان دادند و علیه حکومت ظالم شاه، قیام نمودند و همه ی شکنجه ها و رنج ها را تا به پای جان تحمل کردند تا اینکه وعده ی الهی تحقق پیدا کرد و رژیم شاهنشاهی سرنگون و حکومت اسلامی پایه ریزی گردید.

 حجت الاسلام پورقیومی با بیان اینکه حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تکلیف عمومی است افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنانی که منافعشان در خطر بود، انواع دسیسه ها و توطئه ها را به این مملکت وارد کردند.تحریم های طاقت فرسای همه جانبه را نیز تحمیل کردند ولی ملت انقلابی ایران همواره با اتکاء به خداوند و تربیت روحیه خودباوری نه تنها تحریم ها را پشت سر گذاشتند، بلکه میدان های مختلف علمی، فرهنگی و دینی، نظامی و سیاسی را تحت سیطره خود درآوردند.

 ایشان وظیفه عمومی جامعه را در شرایط کنونی تقویت اعتقاد به خدا، حفظ وحدت، اطاعت از رهبری و آمادگی برای جان فشانی در راه اسلام و نظام دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اشکذر، همچنین وظیفه ی دانش آموزان را نیز استفاده بهینه از وقت و امکانات موجود دانست، تا در آینده قله های علمی و معنوی جامعه و جهان را فتح کنند و دشمنان را همچون گذشته از خود مایوس نمایند.

 در ادامه این برنامه به سوالات دانش آموزان پاسخ گفته شد. همچنین پس از برگزاری مسابقه حضوری، به تعدادی از برندگان، هدایایی تقدیم گردید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا