شمشیربازان یزدی با درخشش در مسابقات انتخابی ، تیم ملی را قرق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسابقات انتخابی تیم ملی شمشیربازی بانوان و آقایان در سه اسلحه سابر ، فلوره و اپه جهت حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جوانان آسیا در چند مرحله طی 15 روز گذشته در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که هفت نماینده از استان یزد جواز حضور در تیم ملی را کسب کردند.

براین اساس در اسلحه سابر آقایان که در یزد برگزار شد، محمدجواد میرحسینی و محمد سازنجیان موفق به حضور در تیم ملی سابر شدند.

در اسلحه اپه که مسابقات انتخابی در سه مرحله در تهران و البرز برگزار شد، بهنام بیک و علیرضا صادقیان حضور خود در تیم ملی و مسابقات آسیایی را قطعی کردند.

فلوریست ها در اصفهان و طی دو مرحله در مسابقه انتخابی به روی پیست رفتند که محمدحسین جعفری توانست با قرار گرفتن در رده نخست مسابقات انتخابی ، جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند.

در بخش بانوان نیز نجمه سازنجیان در اسلحه سابر با نظر کادر فنی بدون حضور در مسابقات انتخابی به عنوان نفر اول تیم ملی انتخاب شد و فرناز صفوی زاده در همین اسلحه دیگر بانوی یزدی است با موفقیت توانست انتخابی تیم ملی را پشت سر بگذارد و خود را در مسابقات قهرمانی آسیا ببیند.

لازم به ذکر است حمیدرضا شیر مربی جوان یزدی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان اسلحه سابر در این مسابقات حضور خواهد داشت.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در رده سنی نوجوانان و جوانان از 10 اسفند ماه در امارات آغاز خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا