مشاور امور بانوان فرماندار یزد در بیان تقدیر از حضور زنان یزدی در راهپیمایی 22 بهمن گفت :زنان یزدی همچون قبل از انقلاب،حضور خود نشان دادند که در مقابل ترفندهای دشمن به هر شکل و قالبی که باشد ایستادگی می کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد به نقل از سایت خبری یزد بانو، خدیجه نجفی که مسؤلیت کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان یزد را نیز عهده دار بوده است در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار یزدبانو اظهار کرد : زنان یزدی با حضور بسیار گسترده خود همچون سالهای گذشته حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب به ثبت رساندند.

نجفی افزود : زنان با حضور خود نشان دادند همانطور که قبل از انقلاب در خط مقدم تظاهرات های خیابانی دارالعباده حضور داشتند و مشوق مردان می شدند و به جوانان جرأت و شهامت می دادند تا علیه طاغوت در صحنه حضور بیابند و آماج گلوله قرار گیرند در حال حاضر نیز با حضور خودشان نشان می دهند که در مقابل ترفندهای دشمن به هر شکل و قالبی که باشد ایستادگی می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که پیام شما به زنان حماسه ساز یزدی چیست؟ گفت :  در حال حاضر دشمن دستاوردهای انقلاب و ارزش های انقلاب را نشانه رفته است و زنان یزدی سعی کنند با حضور سیاسی در مقابل تهاجم دشمن بایستند و حافظ خون شهدا باشند و برای عظمت و عزت ایران اسلامی جانفشانی کنند.

مسئول کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان یزد در ادامه در خصوص برنامه های این کمیته در دهه فجر بیان کرد : برنامه های شاخص کمیته بانوان ستاد دهه فجر فرمانداری شهرستان یزد مشارکت و هماهنگی در اکثر برنامه ها از جمله کوهنوردی و پیاده روی بانوان در پارک کوهستان با حضور 400 نفر از زنان شاغل ادارات شهرتان یزد، تجلیل از 21 شهید انقلاب اسلامی یزد با حضور خانواده های ایثارگران و شهدا و دیدار با برخی خانواده شهدا بوده است.

نجفی از دیگر برنامه های دهه فجر بانوان را اجرای مسابقات مختلف، برگزاری جشن های ویژه بانوان و خانواده ها در ادارات شهرستان، برگزاری جلسات انس با قرآن و پرسش و پاسخ و مشارکت در برگزاری مجمع مدیران زن استان و نشست نخبگان برشمرد و افزود : مهمترین برنامه دهه فجر بانوان حضور در این جشن ملی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن است که باعث عقب نشینی دشمن خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا