همزمان با ايام ا.. دهه مبارك فجر با حضور بابایی معاون عمرانی استاندار , جمعی از مسئولین استان ,فرماندار شهرستان خاتم و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان از  17 پروژه عمراني در سطح شهرستان خاتم افتتاح و بهره برداری شد.

همزمان با ايام ا.. دهه مبارك فجر با حضور بابایی معاون عمرانی استاندار , جمعی از مسئولین استان ,فرماندار شهرستان خاتم و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان از  17 پروژه عمراني در سطح شهرستان خاتم افتتاح و بهره برداری شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خاتم در ایام ا... مبارک دهه فجر 68 پروژه عمرانی در سطح شهرستان خاتم با اعتباري افزون  بر 110 ميليارد ريال به بهره برداري رسید که 17 پروژه شاخص آن با حضور مسئولین افتتاح شد.

فرماندار شهرستان خاتم گفت: از پروژه های پایگاه بهداشتی مروست ، جاده آسفالت بین مزارع کوهی ،استخر ذخیره آب باغ آباد و طرح تجهیز و نوسازی اراضی چاه شور،گنجینه اشیاء و آثار تاریخی و فرهنگی و رونمایی از کتاب قلعه های تاریخی شهرستان ، افتتاح خیابان شهیدان محمدی افتتاح و بهره برداری شد.

محمد زاده رحمانی با اشاره به اینکه این پروژه ها در سطح شهرستان می باشد افزود:آزمایشگاه کنترل کیفیت آب شرب ، ساختمان اورژانس 115، بلوار ریاضی هروی ، میدان ساحه چاهک، جاده روستایی بختیاری ـ باغ معدن نیز  از دیگر پروژه هایی است که به افتتاح رسیده است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا