وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه هیات همراه و با همراهی استاندار یزد ، معاونین سیاسی ، امنیتی و اجتماعی و مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار در مسجد روضه محمدیه حضور یافت و با قرائت فاتحه و اهدای گل به سومین شهید محراب آیت الله شهید صدوقی ( ره )، همسر شهید صدوقی و فرزند ایشان امام جمعه فقید یزد حجت الاسلام محمد علی صدوقی ادای احترام نمود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح پنج شنبه 16 بهمن ماه واعظی وزیر ارتباطات در مسجد روضه محمدیه حضور یافت و در مراسمی که به یاد شهدای انقلاب اسلامی برگزار گردید شرکت و به شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادای احترام نمود.
در این مراسم "حسین مظفر" با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را محل امید و عدالت طلبی مردم جهان دانست و گفت: مردم ایران با وحدت کلمه و رهبری حضرت امام خمینی ( ره ) به نوکری ایران در مقابل استکبار و استعمار پایان داد.
معاون نظارت مجلس شورای اسلامی افزود: شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس زنده و نزد خداوند متعال سر بلند هستند و خانواده شهدا در اصل با پروردگار معامله کرده اند.
"مظفر" ادامه داد: شهدای عزیز برای اسلام و قرآن از جان خود گذشتند و منشاء سربلندی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهیدان به آرزوی نهایی خود که قرب الهی بوده است رسیده اند و گواه و شاهدی بر عملکرد ما مسئولین هستند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا