با حضور حضرت آیت الله ناصری امام جمعه محترم یزد و نماینده ولی فقیه در این استان تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمانهای مقدس حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری صورت پذیرفت.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر و با حضور حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و جمعی از اساتید و کارمندان و مسئولین دانشگاهها و مراکز آموزش عالی یزد تجدید میثاق با آرمانهای بلند شهدا و امام شهیدان در این دانشگاه برگزار گردید .

در ابتدای جلسه ابرقویی دبیر ستاد دانشجویی و اساتید سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گزارشی از جلسات برگزار شده و فعالیتهای انجام شده در این مدت زمان سپری شده از ایام الله دهه فجر ارائه نمود . سپس اولیاء ریاست دانشگاه یزد به نمایندگی از دانشگاهها به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه دانشگاهی پرداخت و در نهایت حضرت آیت الله ناصری به بیاناتی از خاطرات انقلاب ، و بیان خاطراتی از حضرت ا مام (ره ) و جانفشانی مردم در زمان انقلاب و نتایج و برکات انقلاب پرداختند .

 گفتنی است این جلسه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد در سالن آمفی تئاتر ساختمان دکتر سلطانی این دانشگاه و با حضور جمعی از اساتید ، کارکنان و اعضاء کمیته دانشجویی و نمایندگانی از دانشگاههای یزد ، علم و هنر و دانشگاه آزاد و .... برگزار گردید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا