فرماندار تفت با اشاره به برگزاري اولين جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي فجر روستا، برگزاري اين گونه جشنواره ها را فرصتي براي معرفي قابليت ها و پتانسيل هاي روستايي شهرستان تفت عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "محمود زارع رشكوييه" در گفتگوي اختصاصي با گراميداشت دهه مبارك فجر، از نقش آفريني جامعه روستاييان عزيز در عرصه هاي مختلف انقلاب اسلامي گفت: مردم شريف روستا با تكيه بر ايمان بالا و سختكوشي و قناعت‌پيشگي مثال زدني خويش، در سخت ترين لحظات تاريخ پرتلالو ايران اسلامي، عميق ترين صحنه هاي وفاداري را به تصوير كشيدند كه عالي ترين نمونه هاي اين حضور را در دوران پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران مي تواند ديد.

فرماندار تفت با اشاره به عقب ماندگي روستاها در دوران ستمشاهي پهلوي ادامه داد: جامعه روستاييان كشور كه مورد بيشترين بي احترامي و كم توجهي سران ظالم و ستمگر سلسله منحوس پهلوي قرار گرفته بودند پيام الهي و آزادي بخش حضرت امام خميني(ره) را به گوش جان شنيدند و تا پاي جان بر سر بيعت خويش با مقتداي خود ايستادند و سرانجام در 22 بهمن ماه سال 1357 به مقصود حقيقي خويش كه تحقق شعار " استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي" بود رسيدند.   

فرماندار تفت با اشاره به برگزاري اولين جشنواره بزرگ فرهنگي و ورزشي فجر روستا در بخش مركزي تفت از عوامل برگزاري اين جشنواره قدرداني كرد و گفت: برگزاري اين جشنواره ضمن آن كه فرصتي براي تجليل از برگزيدگان و نخبگان جامعه روستايي است، زمينه را براي معرفي قابليت ها و پتانسيل هاي عظيم روستايي فراهم مي آورد.

وي ابراز اميدواري كرد اين جشنواره، موجب ايجاد انگيزش و نشاط بيشتر در بخش روستايي شهرستان شده و فضا را براي تعالي روستايي بيش از پيش مهيا سازد.   

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا