به گزارش خبرنگار یزد فردا از مهریز؛ به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور بالا بردن سطح آگاهی قشر کارگری ، رابطین فرهنگی شرکتها و تعاونیها در حوزه خانواده یکدوره کارگاه آموزشی مهارت زندگی در دومین روز از دهه مبارک فجر با مشاركت حوزه بسیج کارگری امام جواد (ع) ،اداره تبلیغات اسلامی و اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهريز با حضور 60 نفر از كارگران و رابطین فرهنگی واحدهای تولیدی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز برگزارگردید.

در ابتداء زارع رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي شهرستان مهريز به تشريح  سياستهاي دولت در اين زمينه و تبيين شرح وظايف ونقش واحد امور اجتماعي وزارت تعاون كار و رفاه اجتماعي در بالا بردن سطح آگاهي و نگرش كارگران در جامعه پرداخت.

در ادامه نصیری کارشناس مسائل اجتماعی از حوزه بسیج کارگری امام جواد(ع) به تشریح جنگ نرم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی پرداخته و مطالبی را در خصوص چگونگی مقابله با پیامدهای سوء شبکه های ماهواره ای فارسی زبان برون مرزی و شبکه های اجتماعی سایبری بیان نمود.  در خاتمه حجت الاسلام عسکری رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز به بیان مطالبی در حوزه روابط اجتماعی و نقش و اهمیت کسب و بکارگیری مهارت های لازم در اداره خانواده پرداخت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا