اختلافات داخلی و دور شدن از فرهنگ اسلامی دو نگرانی امام راحل از آیند انقلاب
 نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد درجمع روحانیون و طلاب حوزه های علمیه یزد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر این ایام را یادآور عنایات ویژه خدا به ملت ایران توصیف کرد.
 آیت‌الله ناصری اتصال معنوی امام راحل بخدا را موجب خنثی سازی بسیاری از توطئه‌ها علیه انقلاب دانست و ادامه داد امام خمینی مکتب اهلبیت را به عنوان اصلی ترین پایه های نظام حکومتی خود انتخاب کرد وباهمه جفاهایی که درحق این مکتب شده بود آنرا احیاء کرد
امام جمعه یزد با بیان اینکه حاکمیت در مکتب اهلبیت متعلق به خداست هدف و آرمان در این مکتب را هدایت ،کمال وسعادت دنیوی و اخروی مردم معرفی کرد.
وی حکومت در منظر امام را با ریاست طلبی و پیاده سازی ایده های اشخاص و احزاب متفاوت دانسته و گفت اگر افراد به این نتیجه برسند که به خودی خود می توانند جامعه را اداره کنند و نسبت به اجرای فرامین دین بی‌تفاوت باشند نشانه انحراف از مسیر و ارمانهای امام وانقلاب هستند.
آیت الله ناصری مجذوب خدمت دین و مردم بودن را از نشانه‌های حاکم الهی دانست و ایده ولایت فقیهرا دراین راستا معرفی کرد
یار و همراه امام در دوران تبعید ادامه داد امام راحل با تیزبینی و اتصالی که به خدا داشت تهدیداتی مانند تبعید را به فرصتی مناسب برای انقلاب تبدیل کرد بطوری که در نجف با مجذوب کردن علما به خود و د ر فرانسه با ارتباطی که با کشورهای جهان برقرار کرد حقیقت انقلاب را به جهان شناساند.
امام جمعه یزد ضربه خوردن انقلاب از دست عناصر داخلی به خاطر اختلافات و تغییر فرهنگ اسلامی درجامعه را از موضوعاتی معرفی کرد که امام راحل به عنوان دو ترس خود درآینده انقلاب از ان یادکرده بودند و ازحوزه های علمی، خواست با مهم دانستن نقش خود در تربیت دانش آموزان و دانشجویان جلو نفوذ فرهنگ بیگانه در بین نسل جوان را بگیرند.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا