همزمان با فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ، جمعی از مسئولان شهرستان مهریز با خانواده شهید سید حسن دهقان منشادی دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز:همزمان با فرارسیدن  ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ، جمعی از مسئولان شهرستان مهریز با خانواده شهید سید حسن دهقان منشادی دیدار کردند .

در این دیدار  فرماندار شهرستان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز و فرمانده ناحیه انتظامی شهرستان حضور داشتند .

فرماندار شهرستان مهریز  به هدف والا و پر ارزش شهدا از ایثار و مجاهدت در راه خدا اشاره کرد و اظهار داشت: ما امروز امنیت و آسایش خود را مدیون خون شهدا هستیم .

سید محمد رستگاری ادامه داد : مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز نیز در این دیدار ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، گفت: بالاترین درجه ای که خداوند به یک انسان غیر معصوم می دهد شهادت است که البته فقط نصیب بندگان مخلص خداوند می شود.

شهید سید حسن دهقان منشادی در سال ۵۷ در تظاهرات مردمی علیه حکومت پهلوی در  شهر یزد ،  به مقام رفیع شهادت نایل شد.

در این دیدار مادر و برادر  شهید سید حسن دهقان منشادی به بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار پرداختند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا