فرماندار شهرستان مهریز به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجرطی پیامی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شهرستان مهریز تبریك گفت .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مهریز "سید محمد رستگاری"دراین پیام آورده است ، در بیست و دوم بهمن 1357 دنیا شاهد حماسه عظیم ملتی بزرگ در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بود که با تمام توان با رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره) و وحدت کلمه عموم ملت انقلابی ایران ، روزهای ماندگاروفراموش ناشدنی را در تاریخ ایران عزیزجاودانه ساخت .

ایام الله دهه فجر، روزهای پیروزی انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی ملت قهرمان ایران است؛ انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت ، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است، اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز انقلاب اسلامی ایران به درجه ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت های آزادیخواه از این انقلاب بی نظیر الهام می گیرند.

اینجانب با گرامیداشت این ایام خجسته و ادای احترام به ساحت بنیانگذار كبیر انقلاب و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، برای همه فجر آفرینان و بویژه مردم سرافراز،شریف و انقلابی شهرستان مهریز آرزوی موفقیت نموده، عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را در سایه رهبریهای مقـــام معظم رهبری(مدظلله العالی) از درگاه خداوند رحمان مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا