مديرعامل شركت توزيع نيروي برق استان يزد در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامي با خانواده هاي چهار شهيد شهرستان ميبد ديدار كرد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد محمدرضا صحتي در دیدار با خانواده های معزز چهار شهيد شهرستان ميبد، ديدار و سركشي به خانواده هاي شهيدان دفاع مقدس را توفیقی برای مسئولین دانست و گفت : همه ما مدیون و مرهون ایثارگری شهدا در طول دوران دفاع مقدس هستیم و افتخار امروز ما در عرصه های مختلف مرهون خون پاک شهداست .

اين مقام مسئول در صنعت برق خانواده های معظم شهدا ء را سرمایه های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که خدمتگذاران در صنعت برق خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

صحتي  با اشاره به اینکه شجره انقلاب اسلامی از امام عزیز وبا خون شهدا رنگین شده است گفت : عملکرد صحيح امروز ما در صنعت برق نشانه وفاداري به خون شهدا است و  کوتاهی در انجام وظايف ، مستلزم پاسخگو به آنان در آخرت است .

وي با يادآوري رشادت های رزمندگان، جانبازان و شهدای ما در هشت سال جنگ تحمیلی تاكيد كرد: امنیت امروز ایران اسلامی به واسطه خون شهدا تضمين شده و ديدار با خانواده شهدا در آستانه فجر انقلاب اسلامي را فرصتي براي اداي دين به اين عزيزان مي دانيم.

در این دیدارها مشکلات خانواده شهيدان علي محمد ابهجي ، محمد پورمحمود آبادي ، احمد زارعي و عبدالرضا زارعي مورد بررسی قرار گرفت و در پایان نیز با اهداه لوح و هدایایی از این خانواده ها  تجلیل به عمل آمد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا