برگزاری  جلسه هم انديشي خانه هاي داوطلب جمعيت هلال احمر شهرستان يزد با حضور رئيس جمعيت و مسئول داوطلبان شعبه برگزار گرديد .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / محمد زارع سروی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد گفت : در اين جلسه روساي خانه هاي داوطلبي ديدگاههاي خود را در خصوص فعاليتهاي صورت گرفته از ابتداي سال و نحوه عملكرد آن مطالبي را ايراد نمودند و گزارشي از عملكرد خانه هاي داوطلبي خود را ارائه نمودند . همچنين در اين برنامه مشكلات خانه هاي داوطلب بررسي و راهكارههايي در اين زمينه اررائه شد.

زارع سروي رئيس جمعيت شهرستان نيز در اين جلسه ضمن تقدير از فعاليتهاي صورت گرفته در خانه هاي داوطلب ابراز اميدواري كرد با همكاري داوطلبان بتوان اقدامات موثري در پيشبرد خدمات داوطلبانه و كمك به محرومين صورت پذيرد.

عباسعلی استاد غلامي مسئول داوطلبان جمعيت هلال احمر شهرستان يزد در ادامه از برگزاري جلسات مستمر توسط خانه‌هاي داوطلبي جهت هماهنگي و برنامه ريزي فعاليتها خبر داد و از روساي خانه هاي داوطلبي خواست با توجه به نزديك شدن به ايام الله دهه فجر برنامه هاي ويژه خود را در اين خصوص اعلام تا در جلسه بعدي برنامه ريزي لازم صورت پذيرد.

در پايان مقرر گرديد قبل از ايام ا... دهه فجر جلسه هم انديشي با حضور كليه روساي خانه هاي داوطلبي شهرستان تشكيل گردد.  










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا