به مناسبت فرا رسیدن سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی فیلم داستانی "حشره کُش" به کارگردانی محمد مفیدی در سینما تک یزد اکران می شود.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد با بیان این مطلب گفت: این فیلم داستانی با موضوع انقلاب اسلامی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی محمد مفیدی به مدت یک ماه در سینما تک یزد برای هنرمندان و عموم مردم به نمایش در می آید.
غفاریان با بیان این که این فیلم 33 دقیقه ای با مشارکت حوزه هنری یزد تولید شده افزود: "حشره کش" به دغدغه ها، مبارزات و مشکلات روزهای اول انقلاب اشاره دارد و در پی بیدار کردن سرشت انقلابی و سلحشوری جوانان امروزی است.
وی با اشاره به تبدیل فیلم به فرمت سینمایی و اکران آن از 12 بهمن ماه سال جاری اظهار کرد: در این فیلم هنرمندان یزدی چون جمال دهقان، سید هادی آقابزرگی، لیلا مفیدی، سعید جعفری، وحید ملک ثابت و امیر خوشنام به ایفای نقش پرداخته اند.
این هنرمند ادامه داد: ستار وزیری به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، محمد مفیدی: مدیر فیلمبرداری، مهدی بقاییان: مدیر دوبلاژ، محمد مفیدی و سید مهدی اسد اللهی: تدوین و خسرو بامسی: طراح و اجرای گریم، از دیگر عوامل فیلم هستند.   
مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری یزد افزود: محمد مفیدی متولد 1362 یزد، حدود 18 سال است که در زمینه فیلمسازی فعالیت می کند و تا کنون بیش از 12 فیلم کوتاه داستانی ساخته است.
غفاریان اضافه کرد: فیلم های "غریبه"، "سیاه و سفید"، "غیر از خدا هیچ کس نبود"، "اورانیوم"، "سپیده دم روز جمعه"، "مجنون"، "بربلندا"، "رنج و گنج" و ... از جمله آثار این هنرمند است.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا