به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، جلسه مشترک  مدیران و رؤسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق 14 گانه استان یزد و خبرنگاران شهرستانی صدا و سیما مرکز یزد در محل پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد .

در این نشست که " جعفری " معاون خبر صدا و سیما ، " دهقان بهابادی " معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش ، رؤسای 14 گانه آموزش و پرورش و نمایندگان خبری صدا و سیما در شهرستان ها حضور داشتند در خصوص نحوه ایجاد ارتباط و تعامل مؤثر آموزش و پرورش و رسانه ملی به ویژه در بخش خبر و اطلاع رسانی بحث و تبادل نظر شد .

ضرورت تشکیل اتاق فکر به منظور سوژه یابی در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی  ، نحوه معرفی اختراعات ، ابتکارات و نوآوری های دانش آموزان و معلمان ، معرفی دانش آموزان نخبه و برتر، شیوه پیگیری مشکلات ، تهیه و تولید گزارش های خبری ، ارائه گزارش های خاص خبری به صورت ماهیانه از جمله مباحث این نشست بود .

همچنین در این نشست ، پیشنهاد شد به منظور ارتباط با مدارس در بخش خبری تازه های رادیو یک روز به شهرستان ها اختصاص یابد ، ایجاد باکس خبری " معلم " و " دانش آموز " ، فراهم آوردن زمینه انعکاس اخبار آموزش و پرورش در بخش های اخبار قرآنی ، علمی ، فرهنگی و هنری و اخبار جوانه از دیگر پیشنهادات این نشست بود .

همچنین در این نشست ، بر ارزیابی ماهانه از فعالیت خبری خبرنگاران شهرستان ها تأکید شد .

تقدیر از خبرنگاران برتر حوزه شهرستان ها از دیگر برنامه های این نشست بود .

*** 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا