نشست هم اندیشی راهکارهای اجرایی کردن سند توسعه شهرستان تفت به ریاست فرماندار تفت و با حضور معاون فرماندار تفت، بخشداران، مشاور تدوین سند و مدیران دستگاههای اجرایی در محل سالن سردار جاوید الاثر متوسلیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در این نشست با اشاره به این که حرکت بر اساس برنامه از اهداف مهم مدیریت ارشد شهرستان است گفت: یکی از راهکارهای اصلی تحقق این هدف، اجرایی کردن سند توسعه شهرستان است.

فرماندار تفت با اشاره به راه اندازی اتاق فکر برای اجرایی کردن سند توسعه شهرستان اظهار داشت: انتظار آن است که مدیران شهرستان با دقت و شتاب لازم زمینه اجرایی شدن بخش های مختلف سند را فراهم آورند.

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات همه صاحبنظران و اندیشمندان شهرستان در این رابطه تاکید کرد: اتاق فکر شهرستان تفت آماده استفاده از نظرات و دیدگاههای همه دلسوزان و نخبگان در مسیر رشد و توسعه شهرستان است.

زارع با بیان این که مدیران باید در مسیر اجرای سند نگاه کلی نگر داشته باشند افزود: توسعه همه جانبه و توجه به همه بخش ها از نکات مهمی است که در راستای اجرای اسناد بالا دستی باید مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست اعضا به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود در باره سند توسعه شهرستان پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا