جمعی از مردم روستای دهشیر در شهرستان تفت طی یک نشست آموزشی با طریقه اشتراک پذیری و همچنین استفاده ایمن و بهینه گاز طبیعی آشنا شدند.

در اين نشست آموزشی که در مسجد روستای دهشیر برگزار گردید، سرپرست هماهنگی شهرستان های شرکت گاز استان یزد گزارشی از عملکرد این شرکت در راستای خدمات ارائه شده به مشترکین و همچنین نحوه اشتراک پذیری، نصب کنتور و بیمه حوادث مشترکین خانگی و... ارائه نمود.                                           

وی تأکید نمود خانواده های محترم دهشیر پس از لوله کشی و اخذ تأییدیه از سازمان نظام مهندسی ساختمان و ارائه مدارک لازم، برای مشترک شدن به اداره گاز ناحیه تفت مراجعه کنند.

سید حامد رضا صفوی افزود: جهت رفاه حال مردم دهشیر، روزهای دوشنبه کارکنان امور مشترکین اداره گاز ناحیه تفت برای اشتراک گیری در آن روستا مستقر می شوند.

در ادامه کارشناس واحد HSE شرکت گاز استان یزد پس از بیان مطالبي پيرامون استفاده از وسايل گازسوز نظير بخاري، روشنايي، اجاق گاز، سيستم حرارت مرکزي، آبگرمکن و چگونگي صرفه جويي و درست مصرف کردن گاز طبيعي، ضمن بررسی حوادث سال های گذشته و علل به وجود آمدن آنها، هشدارهای لازم در این رابطه را بیان نمود.

گفتني است در پایان جلسه، کتابچه و بروشورهای آموزشی بين شرکت کنندگان توزيع گرديد و به سوالات و ابهامات آنها پاسخ داده شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا