دارت اندازان منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام می شوند.

به گزارش روابط عمومی هیئت انجمن های ورزشی استان یزد رقابت های قهرمانی دارت بانوان و آقایان کشور به ترتیب در روزهای 21 و 22 آذرماه با حضور دارت اندازان برتر سراسر کشور به میزبانی استان فارس در مجموعه ورزشی 22 بهمن شیراز برگزار می شود.

لیال حزبئی نائب رئیس کمیته دارت هیئت انجمن های ورزشی یزد از اعزام تیم های دارت بانوان و آقایان استان به دهمین دوره از رقابت های قهرمانی کشور با حمایت و پشتیبانی انجمن صنفی کارفرمائی شرکت های حمل و نقل فرآورده های نفتی خبر داد.

حربئی که خود نیز به عنوان مربی در ترکیب تیم حضور دارد، عنوان کرد: تیم یزد صبح امروز 20 آذرماه عازم شیراز است که مهلا کارگران، فائزه دشتی جوان و مریم پور محمدی  به سرپرستی فاطمه مدرسی، از دارت اندازان تیم بانوان در این مسابقات هستند.

وی ادامه داد: علیرضا شایق، صالح دهقان، محمد علی کریمی و مختار بهشتی زاده به سرپرستی فضل اله میرجلیلی نیز ترکیب تیم آقایان استان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.

حزبئی ابراز امیدواری کرد و افزود تیم یزد را با آمادگی نسبتا خوبی عازم شیراز خواهیم کرد که امیدوارم با توکل به خدا بتوانیم با نتایج خوبی به شهرمان باز گردیم.

 در این مسابقات  28 استان حضور خواهند داشت که با توجه به قرعه کشی صورت گرفته ، مسابقات راس ساعت 9:30 صبح آغاز خواهد شد.

ابتدا بازی های تیمی 4 نفره و سپس بازی های دونفره و در آخر بازی های انفرادی برگزار می شود.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا