به گزارش یزدفردا، نماینده مردم طبس در مجلس ضمن تبریک به مناسبت روز دانشجو و تشکر از رئیس جمهور برای ارائه به موقع بودجه به مجلس بعد از چندین سال، تذکراتی هم به وزرای نیرو، کشاورزی، راه و اقتصاد داد.

"محمدعلی عبداله‌زاده" در تذکر شفاهی خود از وزیر نیرو خواست در عملیات ساخت نیروگاه حرارتی زغال‌سوز طبس که مدت‌ها شروع می‌شود و به کندی پیش می‌رود تسریع کند.

وی همچنین تقاضای منظور کردن تعرفه برق کلیه مناطق طبس جزو مناطق گرمسیری را مطرح کرد.

احداث بیمارستان شهرستان بشروئیه و تأمین نیروی انسانی بیمارستان شهرستان سرایان که علی‌رغم افتتاح رسمی به دلیل عدم تجهیز به بهر‌ه‌برداری نرسیده از دیگر تقاضاهای نماینده مردم فردوس در مجلس بود.

عبدالله‌زاده در ادامه خواستار منظور شدن سهم طبس از پروژه دوم انتقال آب استان یزد به طبس شد که بعد از انتزاع این شهرستان از استان یزد معلق مانده است.

شروع عملیات گازرسانی به بخش‌های مختلف شهرستان طبس و توجه به وضعیت اسفبار عشایر در این منطقه از دیگر مواردی بود که نماینده طبس مطرح کرد.

وی در پایان از وزیر اقتصاد خواست که مقدمات لازم برای احداث گمرک خشک شهرستان طبس را فراهم کند و از وزیر راه نیز خواست که اعتبار ساخت جاده طبس به بشروئیه که قبلا تصویب شده است را تخصیص دهد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا