علی احمدیان اظهار داشت با توجه به فعالیت های خوب و ارزشمند روابط عمومی های استان قطعا شایستگی شرکت و حضور در این رویداد بزرگ را دارند لذا ازتمامی روابط عمومی های سازمان ها ، نهادها، دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی استان می خواهم با حضور موثر در کنفرانس و جشنواره روابط عمومی ایران نسبت به ارتقاء دانش علمی خود و جایگاه استان تلاش نمایند.

نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان یزد گفت: آشنایی و برقراری ارتباطی موثر و سازنده با روابط عمومی های دیگر ، اساتید و فعالان و کارگزاران روابط عمومی کشور ، شرکت در کارگاه های آموزشی ، نمایشگاه جانبی از جمله ویژگی های برجسته کنفرانس و جشنواره روابط عمومی هاست که در 23 و 24 دی ماه و به همت موسسه کارگزاران روابط عمومی برگزار می شود.
نماینده کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در استان یزد افزود: این جشنواره در دو سطح ملی و بین المللی و در بخش های ویژه ، اصلی ، انتشارات ، فعالان روابط عمومی و جوایز روابط عمومی دیجیتال برگزار می شود که در بخش های مورد نظر بهترین پژوهش ، بهترین ارتباط رسانه ای ، بهترین ارتباط مردمی ، ارتباط درون سازمانی ، تبلیغات ، بهترین کتاب و بروشور روابط عمومی ، وبلاگ ، وب سایت و... مورد ارزیابی قرار می گیرند.
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی همکاری و مشاوره به روابط عمومی های استان برای حضور در این کنفرانس و جشنواره خاطر نشان کرد : مهلت شرکت در جشنواره بیستم آذر ماه در نظر گرفته شده است و نماینده کنفرانس و جشنواره در استان این آمادگی را دارد که در صورت نیاز با ارائه مشاوره به روابط عمومی های استان ، شرایط حضور شایسته همکاران گرامی را در جشنواره و کنفرانس به وجود آورد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا