رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به استاندار و رئیس هیات فوتبال استان یزد به دلیل میزبانی مسابقات دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون؛ علی کفاشیان-رئیس فدراسیون فوتبال در پیام هایی جداگانه به دکتر سید محمد میر محمدی-استاندار یزد و رسول زادگان-رئیس هیات فوتبال استان یزد به خاطر میزبانی مطلوب مسابقات دوستانه تیم های ملی  ایران و روسیه تقدیر و تشکر کرد.
در قسمتی از این نامه آمده است: از زحمات وتلاشهای جنابعالی و کلیه همکاران که نقش بسزایی در میزبانی مسابقات دوستانه تیم های ملی فوتسال ایران و روسیه داشته اید، تشکر و قدردانی می کنم. بار دگر میزبانی گرم و شایسته آن استان در برگزاری این مسابقات، مایه مباهات و سربلندی فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال کشورمان شد و موجبات علاقمندی فدراسیون فوتبال جهت همکاری و برگزاری مسابقات بین المللی در آن استان محترم را فراهم ساخت. بدون شک حمایت های بی شائبه جنابعالی و عزیزان و دست اندرکاران ورزش قهرمانی، ما را در رسیدن به اهداف عالیه و انجام وظایف خطیر یاری خواهد کرد. امید است با اتکال به پروردگار متعال و در سایه تلاش و همکاری های فی مابین، شاهد موفقیت های روز افزون در ورزش قهرمانی و پهلوانی آن استان باشیم.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا