عزيزا...سيفي در پيامي با گراميداشت يادو خاطره شهداي دانشجو از 16 آذر  به عنوان روزی پر افتخار جامعه دانشجویی یاد کرد.

عزیزا...سیفی در این پیام با بیان اینکه 16 آذر روز استقلال طلبی و آزادی خواهی دانشجویان ایران اسلامی می باشد آورده است: این روز بزرگ یادآورد جانفشانی مردانی است که با بصیرت بالای خود در مقابل زیاده خواهی کشورهای مستکبر ایستادگی کرده و 16 آذر را به عنوان نماد استقلال طلبی و عدالت خواهی دانشجویان ایران تبدیل نموده است.

فرماندار با بیان اینکه امروز دانشجويان به عنوان يكي از عناصر توسعه وپيشرفت ايران اسلامي مي باشند اظهار داشته است: چنین افردی با داشتن توانایی و نیروی جوانی، و نیز با پشتوانه علمی و کوله باری از علوم و فنون متنوع، می توانند در  اداره آگاهانه و برنامه ریزی شده جامعه نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی تصریح کرده است : بی شک دستیابی امروز ایران اسلامی به قله های رفیع در زمینه های اقتصادی،‌علمی و فناوری در سطح منطقه و حتی بین المللی مرهون اهتمام دانشجویانی است که با همت والای خود لحظه ای در موفقیت این مرز و بوم درنگ نکرده اند.

سيفي در پايان تصريح نموده است موفقیت و سرافرازی همه مردمان ایران اسلامی به خصوص دانشجویان عزیز را در پرتو بهره گیری از آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از خداوند منان مسئلت نموده است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا