جلسه اي با حضور معاونت دانشجويي فرهنگي و مدير عامل جمعيت هلال احمر استان يزد در دانشگاه علم و هنر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي جهاددانشگاهي استاني يزد، روزگذشته سه‌شنبه دوازدهم آذرماه جلسه نگرشي بر فعاليتهاي كانون دانشجويي هلال احمر دانشگاه علم و هنر با حضور دكتر پارسائيان مدير عامل جمعيت هلال احمر و صديقي معاونت جوانان استان يزد، مسئولين حوزه دانشجويي فرهنگي دانشگاه و اعضاي كانون در محل سالن كنفرانس دانشگاه علم و هنر برگزار گرديد.

در ابتداي جلسه يكي از اعضاي كانون به تشريح فعاليتهاي انجام شده توسط كانون پرداخت و در خصوص برنامه‌‌هاي پيش‌رو نيز توضيحاتي ارائه نمود كه از آن جمله، برنامه اهداي خون اهداي زندگي، جشن اهداي عضو با همكاري كانون هلال احمر دانشگاه يزد، راه اندازي تيم امداد و نجات، انتشار گاهنامه هلال مهرباني، برگزاري كلاسهاي مقدماتي و پيشرفته امداد و نجات را مي توان نام برد. در ادامه هريك از اعضاي كانون به تشريح وظايف خود پرداخت.
در ادامه دكتر پارسائيان به تشريح فعاليتهاي هلال احمر از زمان شكل‌گيري تاكنون پرداخت.

وي تصريح نمود از 36حادثه در ايران 16مورد آن مربوط به استان يزد مي باشد كه اين موضوع ضرورت آموزش همگاني هلال احمر را پر‌رنگتر مي‌كند. ايشان در ادامه به فعاليتهاي هلال احمر استان از قبيل طرح هماي رحمت، هماي سلامت، كاروان سلامت، بهداشت و درمان و واكسيناسيون حجاج ، پوششهاي درمان و مركز آموزش عالي علمي كاربردي هلال احمر اشاره نمود.

وي يادآور شد از 165كانون هلال احمر، 33مورد آن دانشجويي بوده و كانون هلال احمر دانشگاه علم و هنر را از كانون‌هاي فعال دانشجويي برشمرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا