به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در پی درج مطلبی با عنوان دلایل عدم پیشرفت شهر میبد در وب سایت خبری نارین نیوز هدایی شهردار میبد با نویسنده اين مطلب دیدار و گفتگو کرد.

آقای محمد کاظم بهجتی دانشجوی ترم 7 رشته مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور میبد چند روز پیش با انتشار مطلبی به برخي از دلایل عدم پیشرفت میبد از ديدگاه خود اشاره کرده بود و شهردار ميبد پس از مطالعه مطالب عنوان شده، از طریق روابط عمومی شهرداری خواستار ملاقات با اين جوان دلسوز ميبدي شد. این ملاقات در روز چهارشنبه مورخ 16/8/92 ساعت 13 بعد از ظهر انجام شد و نتایج مطلوبی نیز در پی داشت.

بهجتی در قالب اين مطلب مشکلاتی از قبیل: 1- عدم هماهنگی شهرداری با ارگان‌های دولتی مرتبط و بالعکس ۲- عدم سنخیت المان‌ها با فرهنگ، هنر و تمدن شهرستان ۳- عدم برنامه‌ریزی بلندمدت و آینده‌نگری ۴- عدم توزیع عادلانه بودجه در سطح شهرستان 5- نادیده گرفتن و عدم به کارگیری نسل جوان را در شهر ميبد ذکر کرده بود.

طی این جلسه آقای بهجتی دیدگاه‌های خود را در مورد موضوعات ارائه شده تشریح و پیشنهاداتی نيز مطرح کرد که مورد قبول آقاي شهردار قرار گرفت.

در پایان جلسه مقرر شد آقای بهجتی به صورت افتخاری به عنوان مشاور جوان شهردار معرفی شود و همچنین با هماهنگی روابط عمومی با ایشان کمیته فرهنگ شهروندی در شهرداری میبد تشکیل گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا