انقلاب اسلامی ار آغاز تا کنون حوادث درس آموزی را تجربه نموده که هر یک به نوبه خود در به نتیجه رسیدن و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی اثر بخش بوده است.

متن پیام محمد صالح جوکار نماینده مردم شریف یزد و صدوق به مناسبت 13 آبان به شرح ذیل است:

 

بسمه تعالی

انقلاب اسلامی ار آغاز تا کنون حوادث درس آموزی را تجربه نموده که هر یک به نوبه خود در به نتیجه رسیدن و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی اثر بخش بوده است.سیزده آبان از جمله ایامی است که به واسطه حوادث مهمی چون مخالفت حضرت امام (ره) با لایحه کاپیتولاسیون و تبعید ایشان (سال 1343)،شهادت جمعی از دانش آموزان در مبارزه با رژیم مستبد و دست نشانده پهلوی (سال 1357) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکاه توسط دانشجویان فهیم و بصیر خط امام در سال 1358،نشان ویژه ای را بخود گرفت. در همه مراحل مردم با تبعیت از بنیانگذار جمهوری اسلامی و برای دفاع از استقلال و آزادی به مبارزه با استکبار پرداختند و این مسیر همچنان با درایت هوشمندی ادامه دارد.

اکنون که در دهه چهارم انقلاب اسلامی قرار داریم ملت منسجم ایران اسلامی با تبعیت از ولایت،نسبت به ترفندهای قدرتهای استکباری هوشیار بوده و با تکیه بر ایمان بخدا در مبارزه برای دستیابی به حقوق مسلم خود و حفظ و استقلال و عظمت این کشور حامی و پشتیبان دولت و مسئولان دلسوز نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

آنچه بیش از هر چیز بویژه برای جوانان و نوجوانان مهم بنظر می رسد شناخت عوامل اصلی پیدایش حوادث 13 آبان است که به یقین خود استکباری قدرتهای شیطانی مانند آمریکا در حماایت از رژیمهای دست نشانده و توطئه و خیانت در براندازی این نظام منجر به قیام حضرت امام (ره) و به صحنه آمدن دانش آموزان و دانشجویان عزیز شد که هر یک از این حوادث ذکر شده عظمت و اقتدار و سربلندی نظام و سرافکندگی دشمن را حاصل نمود.

با گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز ،شهداء 13 آبان 57 ، و تکریم حرکت دانشجویان خط امام در تسخیر لانه جاسوسی و توطئه ،انتظار است مردم عزیزمان در پایبندی به اصول اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطاعت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ((مدظله)) ثابت قدم و روز به روز شاهد سرافرازی و سعادت کشور خود باشیم ((انشاء الله))

محمد صالح جوکار

نماینده مردم شریف شهرستانهای

یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا