معاون ستاد تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از دیدار عارف، روحانی، مطهری و پزشکیان با وی خبر داد و گفت که شب گذشته برگزار شد.


تسنیم نوشت: محمدرضا صادق با بیان اینکه جلسه بسیار خوب و مفیدی بود که باعث شد همه حاضرین در یک فضای دوستانه نظرات خود را درباره فضای انتخاباتی کشور ارائه دهند، افزود: بسیاری از چهره‌های مطرح اصولگرای معتدل و اصلاح‌طلب در این جلسه حضور داشته و درباره مسائل سیاسی کشور و کمک در جهت پیش بردن اهداف اساسی کشور سخنرانی کردند.

مشاور هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه تا زمانی که وزارت کشور به صورت رسمی اسامی تائید‌شدگان داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری را منتشر نکند، آیت‌الله هاشمی هیچ سخنرانی و دیدار رسمی انتخاباتی نخواهد داشت، اظهار داشت: معتقدم که نمی‌توان هنوز لقب کاندیدا را برای کسی به کار برد چرا که هنوز شورای نگهبان رسماً اسامی مجاز حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را منتشر نکرده است.

محمدرضا عارف نشستی با هاشمی رفسنجانی نداشته است

علیرضا خامسیان مسئول روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات در خصوص نشست مشترک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با روحانی، عارف و مطهری گفت: محمدرضا عارف نشستی با آقای هاشمی رفسنجانی نداشته است
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا